Rksp Arkadaşlar bu gün doktordan geliyorum TSH değerim sıfır ve bebeğim 7 haftalık. Bu ne demek oluyor bilgisi olan var mı kontorlüm pazartesi günü. İnternette okuduklarım beni korkuttu.
yaseminaltintas Rksp Ya o t4 ile iliskili benim de bir ara 0.2 cikmisti doktorunuza danisin panik olmayin ilacla tedavisi mumkun
ttugba92 Tiroidleriniz fazla çalışıyor belli ki. İlaç kullanmanız gerekecektir. Gebeliğe uygun ilaç var bu durum için. Endokrin doktoru dozajını belirleyip yazar