Ben 28+2 deyim, dün muayenede doktor suyu az dedi. Bolca su tüketmemi, havuç suyu içmemi ve bolca dinlenmemi söyledi. Bazı kişiler de su içmekle çocuğun suyu artmaz diyor, bu doğru mu yoksa doktorun dediklerini yaparsam toparlar mıyım? Hareketlerinde azalma veya yavaşlama yok gayet hareketli bir bebiş bu arada