sengulmehmet 12.haftada kızın olucak dediler 16.haftamdayım oğlan gibi gözüküyor dediler neyim olacak beni heycan bastı😂
deletedmom01 sengulmehmet gibi demisler oglan dememisler 😂😂 Benimde 12.haftada kiz gibi dediler 17ve 18*haftada kız dediler degismedi😂
ozdenarda sengulmehmet 12 . haftamda ikili taramada doktor kiz olabilir ama daha cok kucuk dedi bir hafta snra baska doktora gttim erkek cikintisi var dedi ama benm hala kafam allak bullak 20 ocakta randevum var 17. haftam olcak insallah artk bende kesin olarak ogrenebilirim cocugumu🤗🤗
Tyk53 sengulmehmet banada tamamen aynısı oldu haftalarımız bile bir😁 kız beklerken oglumun pipsinii gördükk☺
sengulmehmet deletedmom01 Ama kızada öyle dediler büyük ihtimalle kızın olucak diye şimdi farklı bir doktor erkek olucak büyük ihtimalle dedi😂😅 ben hissediyorum kızım olucak çok alıştım kızıma😂
sengulmehmet Sdcbky Bana da gösterdi ama ben anlamadım tabi kordon değilse büyük ihtimale erkek dedi renkli ultrasona kaldık artık🙂
esma-abdurrahman sengulmehmet Banada büyük ihtimalle kızın olucak dedi 12 haftalıkken ama 1 ay sonra kesinleşir dedi bacak arasını görüp mü söylemişti kız olucağını 😄
deletedmom01 sengulmehmet 😂😂 Hayirlisi cnm bende en bastan beri kiz istiyordum ve hissediyordum 😊 12haftada kiza benziyor dedi dr 17haftada kesin kiz dedi bugunde dr kendisi yine kiz dedi 😊 Sonradan erkek olsaydi şok olurdum prensesim diye seviyorum 😂😂😂
sengulmehmet esma-abdurrahman bana iki doktordayüksek ihtimalle dedi yani yarı yarıya bakalım hayırlısı 😅
esma-abdurrahman sengulmehmet Aynen hayırlısı olsun bende bu ayın sonunda kesin öğrenirim inşallah sağlıklı olsunlarda 🙏😍
Burcum [bilinmeyen] bizim doktor henüz hiç yanılmamış😅 hastane de baya ünü var o konuda çevrede falan ama zaten kısmet 13. Haftanın sonuna kaldı yani. Gittiğimizde 14 falan olacak🤗