Günlük 7,5 saat Çalışma halkına sahipsiniz ağır işlerde çalıştırılamazsınız gece mesailerine kalamazsınız işten atma gibi lüksleri yok 32. Haftaya kadar çalışıp 32. Haftada doktordan rapor almanız gerekiyor çalışanilir veya çalışanaz diye muhasebeye bildirmeniz gerek