Kızlar 9+2 deyim aşırı bulantım var tok karnına henüz kusmadım aç karnına ya safra çıkarıyorum yada su icersem suyu tuzlu birşeyler bastırmaya çalışıyorum olmuyor ama acken de daha cok bulantım var midenizi bu süreçte ne rahatlatti ne yediniz yemek meyve vs