reinamm sagligi herseyden onemli zaten cocuklugumdan beridir kizimin olmasini isterdim doktorumda kiz dedi ama ben hep erkek olacagini hissediyorum 8 yildir evliyim 5 yildir cocuk istiyorum tuplerim kapaliydi ameliyat oldum cok sey yasadim tup bebek disinda asla olmaz denildi aralikta tup bebek yapacaktik sonra kendiliginden oldu tabikide kiz erkek fark etmez saglikli olsun eli ayagi duzgun olsun yeter ama herkesin icinde bi istegi vardir mutlaka erkek olunca hic bisey degismiyecek tabikide bunun nesi size samimi gelmedi anlamadim