ilkimbebee Bu haftalarda doğum yapan ve bebişin kilosu ne durumdaydı anneler ? Bizim bugün kontrolümüz vardı 38+3 üz gece sancılarım oldu doktorum çatı muayenesinde 2 cm açıklık var dedi bugün gece yarın falan gelebilir dedi sizin durumlarınız nedir ?
Alparasinannesii ilkimbebee Bende tam 38+4 de doğum yaptım. Kilosu 3.320ydi. Çok şükür sağlıkla kucağıma aldım oğlumu. Şimdi ikinciyi bekliyorum 🫶🏻
Eluf ilkimbebee benm ilk dogumumdada aynı şey yaşam 3.cm var bugün yarn gelir dedi 9 gün sonra geldi😆😄
Iremfasl_ ilkimbebee 38+6 da suyum geldi 2970 gramdı doğduğunda 15 günlüğüz şimdi 😇 rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin sizede inşallah 🙏🏼
Taha100111 ilkimbebee 38+4 de 3105 Gr olarak normal doğum yapmıştım geçen yıl. Şimdi yine hamileyim 🤣
ilkimbebee Eluf sancılarınız varmıydı? Benim hem belim hem karnım ağrıyor gece uyutmadı ve akşamında nişan gelmişti
ilkimbebee Iremfasl_ amin inşallah çok teşekkür ederim 🌸 ultrasonda kaç çıkıyordu ne kadar yanılma payı oldu
ilkimbebee Taha100111 maşallah benim bebek 3217 çıktı bugün kontrolde yanılma payı ne kadar olur acaba ? Sağlıkla gelsinler inşallah
Alparasinannesii ilkimbebee 3.500 demişti doktor 3.320 doğdu 200 gr falan bi yanılma oluyor zaten genelde
ilkimbebee Eluf 2 cm açıklık var doktor bu akşam veya yarın gelebilir dedi sence ne zaman gitmeliyim hastaneye ?
Taha100111 ilkimbebee bence son ana kadar bekle 2 cm açıklikla gittim doktor yatırdı hastaneye 4 gün kadar bekledim mahvettiler çatı muayenesi yapa yapa
Taha100111 ilkimbebee güzel soru :) sancıların 5 dk ya düşünce git doğum sancısı farklı oluyor zaten anlarsın
Mertim12 ilkimbebee bende şuan 40 haftaligim 3 cm açıklık var nst de sancım var dedi 3. Doğum ins çabuk gelişir hersey
ilkimbebee Mertim12 tecrübeli annesin sağlıkla alalım ilk gebelik korku ve heyecan tecrübesizlik🤷🏻♀️
ilkimbebee Eluf dk tuttum 5 dk da bi ağrım giriyor karnımı tutup bırakıyor çok hafif de bel ağrım var