anneoluyoruuumm16 Ne zaman acile bulantidan kusmadan gitsem tansiyonum düşük çıkıyor hep. Bebekkende tansiyon düşüklüğü problemim varmış çok kusuyormusum. İlaç kullanmışım bir süre. Acaba benim bulantılar tansiyondan mi kaynaklı anlayamadım