SelmaGencer18 3 haftadayım kızlar kahve rengı akıntım oldu normal mıdır tüp bebek tedavısı ıle hamıle kaldım
SelmaGencer18 Konuştum doktorumla fazla kanama olursa acıle gıdın dedi ama sizlerde bu durumu yaşayan varmı
Arseee Akinti diyip gecmeyin acile gidin gerekirse progestan veriyorlar bide tup bebekmis Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin 🧿
Crazy06 @SelmaGencer18 aynn canım mutlaka doktora sor pembeye giderse sıkıntı kahverengi bişy olmazda
SelmaGencer18 Hepınızden Allah razı olsun çok teşekkür ediyorum ıcım rahatladı Rabbım isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağı boş kalmasın ınsallah ♥️
Esoo06 SelmaGencer18 ağrı lar ilk 8 hafta neredeyse kasikta oluyor fakat kanama çok normal olmayabiliyor isterseniz kese kalp atışı kontrolü için Bi gidin