Ben de benzer şeyler yaşıyorum 12.haftada perinatolog erkeğe benziyor dedi 16. Haftada başka bir Dr kız gibi dedi 17 de göstermiyor kordonu var dediler inat ettim başka doktora gittim göstermiyor dedi 17+5 tekrar özele gittim doktor bağdaş kurmuş oturuyor dedi çok uzun süre uğraştı ama göstermedi yarın için tekrar çağırdı 18 dolmuş olacak saldım artık hiç yoktan detaylıda öğreniyorum diye umuyorum cinsiyet belli olmayınca hazırlıklar da kaldı sağlıklı olması en önemlisi deyip takılmamaya çalışıyorum artık gerildikçe hiç göstermeyecek galiba