Öerhabalar kızlar ikiz kızlarım var tüp bebekler şuan 2 yaşındalar şuandada 5 haftalık hamileyim kendiliğimden kaldım bugun doktora gittik sadece kese gördü doktorum 7 mm içinde nokta kadar birşey var ama bebek mi emin olup olmadığını anlayamadım doktorumun 🤷🏻♀️ tekrar bi gebelik testi istedi bu normal mi