35+4 te kontrole gittim bebeğimin kafası 40+1 çıktı uzun zamandır 4 hafta önden gidiyor zaten ama karın çevresi ve kilo olarakta 10 gün önden gidiyor iri bir bebek olacağını söyledi. Hiç bir sorun olmadığını bebeğimin gayet sağlıklı olduğunu bu durumun genetik olduğunu söyledi. Normal doğum istersen senin için zor olur ama imkansız değil kararı sana bırakıyorum dedi . Bence endişelenmeyin kafası azıcık büyük olsun önemli değil sağlığı yerinde olsun 🥰