Arkadaşlar ben çok rahat bir doğum geçirdim. Anlatıp sizinde içinizi rahatlatmak istiyorum. Ben doğumuma kadar pozitif doğum hikayeleri okuyarak, izleyerek zamanımı geçirmiştim. Sanırım onların katkısı da çok oldu. Umarım size pozitif enerji verebilirim bende ✌️Dün öğlen nst kontrolünde sancım 100 üzeri çıkmıştı. Doktor doğum sancılarımın başladığını söyledi ama ben hiç bir acı hissetmedim. Çatı muayenesi yaptı 3cm açıklık olduğunu söyledi ve akşam büyük ihtimalle gelirsin doğuma dedi. Çatı muayenesinden sonra git gide miktarı artan pempe kanamam oldu. Yürüyüş yaptım, merdiven inip çıktım, hurma yedim hatta misafir bile ağırladım :) gece 1 de sancılarım başladı. 5 dk da 1 sancım olduğu için hemen hastaneye gittik. 2.37 de de doğum bitmişti :) doğum anında doktorunuzu mutlaka dinleyin. Ikın dediğinde ıkının, dinlen dediğinde dinlenin. Bence en büyük kolaylığı bu sağlıyor. Umarım herkesin bebişi kolaylıkla, sağlıkla gelir 💜