Mineli Kızlar selam, 9+3 haftalık hamileyim doktor bana rahmimin geride olduğunu söyledi kadınların %15 inde görülüyormuş. Böyle durumda olanlarınız var mı? Böyle olunca noluyor?
DerinElif Mineli Benim de rahmim gerideymiş canım doktor bana ilk zamanlar ultrason İle bakarken zorlanıyordu onun İçin ilk zamanlar bi kaç defa alttan baktı bana ama korkulacak birşey değil demişti doktorum senin de dediğin gibi bazı kadınlarda varmış
Pszge DerinElif benimde bugün öyle dedi dr sekizinci haftamdayım çok zor gördü bastıra bastıra rahmin içe doğru dedi ama bi sorun yada risk değil dedi hiç üstelemedim bende sorun olmuyormuş gebelikte yada Doğumda