Ben sizi korkutmak istemem ama benim doktorum da aynı şekildeydi gerek yok ben bakıyorum herşeye dedi. Herşey de yolundaydı güya hep öyle diyordu ama ben 25 hf doğum yaptım bebeğimi kaybettim ve sonrasında gittiğim perinatolog da sorunumun erken saptanabileceğini söyledi. Benimki görememiş yani. Üç büyük şehirden birinde Çok da popüler bir doktordu bir de. O yüzden bence gidin detaylı usgye bir de başka göz görsün sizi