Kızlar bu aşı hakkında ne düşünüyorsunuz ben çok korkuyorum aşıdan sonra bebeğin kalbi duranlar olmuş bu olay tesadüf mü bilmiyorum ama okudukça korktum yaptırmak istemiyor hamilelikte vücuduma çok çok zor durumda kalmadıkça hiç bi kimyasalı enjekte etmek istemiyorum iyi mi yapıyorum kötü mü bilmiyorum 😔