Kızlar daha önce 1 kaybım var ikili test için gittiğimizde öğrendik bebekte sorun vardı ve gebelik sonlandırıldı. Şimdi tekrar hamıleyım çok şükür suana kadar yolundaydı hersey 🙏 yarın detaylı var ve cok korkuyorum korktuğum içinde kızıyorum kendıme ama ne bileyım içimi dökmek istedim…