mikaa AyFa1608 ben kuafor yerine kendi jinekologuma sordum. Hic bir zarari yok gonul rahatligiyla yaptira bilirsin dedi
AyFa1608 mikaa yok canım zarar açısından değil, faydası oluyor mu emzirme döneminde demek istedim kuaför faydası olmaz kılların aynı çıkar dedi de.
mikaa AyFa1608 hep faydasi nasil oluyordusa emzirme doneminde de , hamilelitede oyoe oldu, bir fark yoktu yani. Hep etkisi 2 ay surdu.
minikaras havvaclsknn1 bende yüzüm için gidiyordum doktoruma sordum zaten sadece kıl kökü dedi istediğin yerini yapabilirsin vajina hariç
AyFa1608 mikaa teşekkür ederim. Bende bugün sordum doktoruma da emzirme döneminde artan tek hormon süt hormonu o da kıllara etki etmez lazeri yapabilirsin faydası olur dedi 🥲
havvaclsknn1 Emine1efe2 jilet kullanmadım daha önce kalinlastirip çoğaltıyir demişlerdi de tüy dökücü kullanmak nasıl olur acaba
mikaa havvaclsknn1 canim sen drekt lazere git, bir zarari yok merak etme , doktor onayli soyluyorum bunu sana, her iki bebegimde gittim , emzirme doneminde de gittim,2 ay tuy derdi olmayacak, tabi ilk kez gideceksen etkisi 1 ay olur
Melekk_1 havvaclsknn1 canım ağda 34.hafta da falan yapanlar oluyor onu yap istiyorsan ama tüy dökücü lazer falan kesinlik yapma
TheMuhtesem havvaclsknn1 ben hem doktoruma hem dermatologuma sordum sıkıntı olmayacağını söylediler. Bende ev tipi Philips’in ipl i de var onda da sorun yokmuş
Sena-cy00 10 seans paket almıştım tüm vücut için hepsinin parasını ödeyip ilk 5 seansını hamile olmadan önce oldum sonra 5.seans da hamile olduğumu öğrenip gittiğim lazer salonundaki görevlilere sordum.. Bana hamileyken yapmadıklarını istersem kaydımı dondurabilceklerini ve doğumdan 3 ay sonra kalan 5 seansıma devam edebilceğimi söylediler bende kaydımı dondurdum..
NesliMomm havvaclsknn1 Ben gidiyordum lazere fakat hamile olduktan sonra doktor lazerin yasak olduğu ışınların zararlı olduğunu söyledi benimde yarıda kaldı doğumdan sonra gitmeyi düşünüyorum. Şimdi tekrar ağdaya döndük maalesef.