Benim adetime 10 gün kala kanamam oldu açık pembe bir kan sonra kahverengi hal aldı üç
gün çok az lekelenme tarzında geldi adetime 6 gün varken doktora gittim kan verdim negatif çıktı ultrasonla baktı rahimde kalınlaşma var kist ve iltihap var dedi ve benim adetim şimdi üç gün geçti ben olmadım nasıl olsa yok diye röntgene de girdim soğan kürü yaptım şimdi adet olacak gibi sancım var günlerdir göğüs hassasiyeti yaşıyorum adet oldum zannediyorum gidiyorum hiç bir şey yok test yarın yapabilirim.. Bu durumu yaşayıp hamile olan var mı benim bir yıldır olmuyor bebeğim