Aysemert12 Kızlar reglime 7 gün var test yaptım negatif 😔 erken biliyorum ama dayanamıyorum işte. Benimle aynı olup sonradan pozitif çıkan varmı
Aslan10 Aysemert12 regliden 7 gün önce kanama oldu şüphelenip test yaptım silik pozitif çıktı hemen kan verdim 231 hcg çıktı 2 gün sonra yine verdim 462 olmustu. Ama belki sizin geç döllenme olmuştur canım benim erken döllenme.
wintersun Aysemert12 Bende adetime 1hafta kala yaptığımda negatif çıkmıştı sonra adet günüm geldiğinde yapmıştım silik çizgi çıkmıştı şuan 2aylık hamileyim Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤗
Liya98 Aysemert12 merhaba canım benim dün bende yaptım cıkmadı bugün bata 4gün agrılarım var sol kasık
Aysemert12 Liya98 Bahaarrrk kızlar benim yok bata 7 gün var erken gebelik testi yaptım onda da çıkmadı 😔
Bahaarrrk Aysemert12 bemimde regl olmama 8 gün var bu gün yapmadım artık test yarın yapicam pozitif olursa yazarım sana da
Bahaarrrk Aysemert12 aşkım bekle bence benim ovulasyon da geç oldu büyük ihtimalle regldan sonra öğrenicem hamilelik var mi diye
Aysemert12 Busraa-aa öğlen normal test yaptım negatif şimdi de erken gebelik testi yaptım onda da çıkmadı
Demsi_83737 Benim de bat 17 Mayıs. Dün normal test negatif. Bugün erken gebelik testini denicem. Bu sabah kasık ve bel ağrısıyla uyandım
Htc22 Aysemert12 Anladım, arkadaşların dediği gibi yumurtlama ve döllenme zamanına göre değişir her kadında farklı oluyor bu dönemler 3-4 gün sonra tekrar bakarsın istersen.