Tontonlar Haftadayım. Çok fazla midem bulantım var, sabah başlıyor akşama kadar, ne yapıcam ne iyi gelir, ne zaman geçecek 😭
AsELinAnneSi__ Tontonlar prilam iyi geliyor canım doktoruna danisa bilirsin sağlık ocağı da yazıyor ayriyeten temiz hava almak bana iyi geliyor 🌼
Aslan10 Tontonlar 3 haftalık olduğumda çok vardı ilk hormon artışından kaynaklı şuan 5 hafta olucam çok fazla mide bulantısı olmuyor her gün sade soda içip midemi rahatlatıyorum limon sıkıyorum için iyi geliyro icmedigimde arada bulanıyor bi deneyin
Sevalinkaa Tuzlu çubuk kraker, tuzlu salatalık, beyaz leblebi olabilir. Prilam da içebilirsiniz doktorun önerirse ama bende Bi işe yaramadı.