Beyazeller Tetenozda koluma dokunamıyordum , kendimi çok kasmıştım . Bu nedenle 2. Dozu olmayacaktım ama hemşireler peşimi bırakmadı 😃 Sürekli arayınca gittim ve Allaha şükür suan hiç acımıyor 🤲🏻 Benim gibi olanlar var mi 💪
LINA20 Beyazeller 1ci de benim de öyleydi 5 gün kolum ağırdı ikinciyi hissetmedim bile sadece 1ci gün akşam ağırdı
Sibelunalhasan Ben de dün 1. dozu oldum. Hiçbir şey yoktu ama bugün kalkınca ağrım var hareket ettirince ağrıyor. Benim de hemsirem peşimi bırakmadı..Niye bu kadar ısrarcilar anlamış değilim.
Melikemuiks Tetanoz sonrası muhakkak soğuk press yapılmalı kola. Benim ilk hamileliğimde ben bu şekilde sorunsuz geçirmiştim. Şimdikinde de aynı şekilde yapmayı düşünüyorum bakalım. Herkese şifa olsun 💐