777gonul_ Aysuaydin_03 kesenin içi dolu nasıl bebek yok der Pazartesi günü bende ultrason muayenesinde oldum 6+6 haftalikti kesem boşdu ama seninki dolu
Dmltlg50 Aysuaydin_03 benimde 5+4 de normal ultrasyonde bebek bile yok kese bos demislerdi Ama başka bir hastanede dopler açınca daha çok küçük telaş yapmana gerek yok demişti çok şükür dün de kalbini duyduk
Aysuaydin_03 Dmltlg50 dopler eşim baktı diye söylüyor renkli birşeyler var dedi, doktorum kan akımın normal dedi kanla alakalı Bi sıkıntı yok dedi, ama neyden bu sıkıntı bilmiyorum birde kan sulandırıcı kullanıyorum
Aysuaydin_03 777gonul_ kesen dolu canım kalp atışını duyamadı bebekte var şuan zaten, ama küçük dedi bebek
Aysuaydin_03 777gonul_ benim ilk gebeliğimde böyleydi 9 haftalıkken kürtaj oldum bu 3.gebeliğim artık yoruldum çok umut istiyorum
777gonul_ Aysuaydin_03 bugün 7+2 gunluk hamileyim doktor alalım dedi ama ben 8 9 haftaya kadar beklicem