Mervee1296 Kızlar merhaba 1-2 gündür sanki karnımda adet ağrısına benzer ağrı oluyır yada ben çok takıntı yapıyorum aranızda yaşayan var mı yani tam olarak ağrı değil ama yanma gibi
Zeynoo001 Mervee1296 Ben de aynı durumu yaşıyorum doktora gittiğimde nst de erken doğum sancılarım olduğu çıktı. İlaç tedavisine başlattılar. Siz de bir doktorunuza görünün isterseniz.
meliiisoz Mervee1296 sadece karnınız mı ağrıyor tuvalet sıkıntısı gaz sancısı vs yaşıyormusunuz çıkınca geçen bir ağrımı
27ozlem Mervee1296 ben de bugün 33 oldum dün iki üç defa adet ağrısı oldu yan taraflarıma da ağrı girdi acaba yalancı sancı mı diye endişe ettim ama bugün hiç olmadı ben de üstünde durmadım o yüzden
Dilekata123 Mervee1296 Bu ağrılarla yaşıyorum 1 haftadır 34+2 oldum sol tarafım kasıklarim felaket ağrı kesici yutturuyor doktor nst de sancım çıkıyor ama sürekli olmadığı için açılmam yok diye eve yolluyor o acıyı bir ben birde Allah bilir ağrı saplandikça soğuk soğuk terliyorum
Mervee1296 meliiisoz yani evet tuvalete gidince geçen bir ağrıda aslında ben çok da takıntılıyım bilemiyorum
Mervee1296 27ozlem benimki sanki adet olmadan ağrı olur ya çok az o şekilde gibi geliyor bana ama bilemiyorum
Mervee1296 Zeynoo001 benim 33+3 gğn ama ben sancı olup olmadığını anlayamıyorum yarın kontrolüm var nst de çıkar mı olursa
Zeynoo001 Mervee1296 evet sancınız varsa nst çıkıyor. Nst kağıdını ben almayı unuttum bir de doktor sancın var diyince o anki stresle kaç çıktığını hatırlamıyorum.