Kızlarrrrrr kızlarrrr. B12 değerim düşük olduğu için doktorum dodex iğne vermişti haftada 1 yaptır demişti. İlkini geçen hafta evimde olmadığım için mecburen başka bir sağlık ocağında yaptırdım ve hemşire koldan yaptı. Az önce 2.sini yaptırdım bizim mahalledeki sağlık ocağından geliyorum. Ampülü hemşireye verdim açtım kolumu kadın dedi ki iğneyi kalçadan yapıcam. Bende durumu anlattım geçen hafta kolumdan yaptılar dedim. Hemşire çok şaşırdı ilk defa b12 iğnesinin koldan yapıldığını duydum dedi. Hemşire de ben de şok 🤯 🥲😅 Bi yan etkisi olur mu zararı olur mu dediğimde “aradan 1 hafta geçmiş bi sıkıntın olmadıysa sorun olmaz daha” dedi. Siz daha önce dodex iğne oldunuz mu ve koldan mı kalçadan mı söyleyin bana 😂 yada bilgisi olan varmı