Benim bat yarın ama artık o kadar bıktım ki geçen ay asilama tutmadi sonraki aşama tüp bebek ama ben tedaviye ara verdim artık yoruldum test yapmaktan da bu ay gayet iyi değerlendirdik ama inanın hiç kafamda hamile kalırım düşüncesi olmadi evde tek Bi testim var yapasım da gelmedi hiç Bi belirtim de zaten yok sizlerde durum nedir acaba?