Aylanursu Bbbsr Erkek bebek bu haftalarda kendini gösteriyor canım ben 12+ 1 iken ikili tarama da erkek olduğunu gördüm kız bence göstermemiş☺️
Bbbsr Aylanursu ya benim kafam şurda karıştı orda bi çıkıntı gördüm aslında bacak arasında ama doktor bu çıkıncı kıza benziyo dedi pipi gibi gözüken şey nası kıza benzer anlamadım
Bbbsr Ergvn aynen bakalım gönlümden kız geçiyor bi oğlum var birde kızım olsun istiyorum ama bakalım iki hafta nasıl geçicek 😀
Aylanursu Bbbsr hayırlısı sağlıklı olsunda annesi gönlündeki neyse o olsun ama genelde bu haftada gösteriyor daha geç haftada gösteren bebekler genelde kız çıkıyor belki doğru görmüşsün dur erkektir bir sonraki kontrolünde netleşir büyük ihtimalle canim
Ergvn Bbbsr benim de bir kızım var ben de bekliyorum hayırlısı bakalım :) biz de çıkıntı gördük hatta erkek diye düşndm içimden doktor kız çıkıntısına benziyor dedi yüzde 70 😇
Bbbsr Aylanursu pazarteside devlette randevum var 12+6 oluyorum orda sanmıyorum söyliceklerini ama tahmin sorcam