İlk haftalar doktor kasıktan kısa gibi görmüştü ama vajinal ultrasonda normal çıktı 40 mm falan. Şu an 30. Haftadayım yine bi baktı karından . Senin bu rahim agzın kafamı karıstırıyor dedi.. baktı biraz normal 30 mm dedi . Ben de erkenden doğar diye korkuyorum açıkçası🤷🏻♀️