Yarennasal Kızlar merhaba bugün reglimin 4. Günü kan verdim bu şekilde çıktı hormon testi sonuçlarım prolaktinim geçen ayda 34 idi
Yarennasal Baraninci_35 şuan da regliyim henüz bitmedi betama 3 gün önce bakıldı 1.20 negatif attığım görselde beta değil zaten :)
naz_ozz Prolaktin yüksek olunca gebe kalınamıyor bende 5-6 ay denedik olmuyo meğersem prolaktinim yüksek çıkıyormuş ondan onun için ilaç verdi hemen düzeldi o ay hamile kalmıştım şimdi 24+2 yiz
Yarennasal naz_ozz tebrik ederim ❤️ geçen ayda 34 çıkmıştı doktor bir haftalık ilaç verdi kutu içerisin de 2 adet vardı simdide 31 çıktı
naz_ozz Yarennasal düşer düşer prolaktin içeren besinleri bırakın nette araştırın çıkar ınları yemeyin hamile kalınca yersiniz🥰