Yh6653 biz bebeği ultrasona göre 4+5 iken gördük. Ama kalp atışı için henüz bekliyorum. Tabi bende başka bi aksilik daha va. Bebek rahmin en yukarısına yerleşmiş, umarım zamanla biraz aşağı iner dedi doktor. böyle bişey yaşayanıda hiç duymadım endişeyle geçiriyorum günlerimi şimdilik