Benimde görünüşte herşey normal olması gerekiyo şimdiye kadar ama suyum sancım lekem yok malesef pazartesi suni sancı gerek görülürse verilicek yoksada büyük ihtimal sezeryan oluruz ama ikisindende korkuyorum açıkçası ilk doğumum olucak daha inşallah Allah yardım eder inşallah 🤢😅