Geçmiş olsun bende 7 gündür griple savaşıyorum doktorum başta bir şey vermek istemedi günde bi bardak ıhlamur iç limon sık bol çorba ve meyve ye demişti ama 2 gün anca dayanabilmiştim geceleri ateşten öksürükten yutkunamamaktan 5dakika bile uyuyamıyordum 3. Gün gittiğimde largopen diye bi antibiyotik(sabah ve akşam) , parol ağrı kesici ateş düşürücü (sabah ve akşam) , bir de sadece 4 gün kullanmam gereken otrivine burun spreyi verdi (bunu kötü oldukça sık günde 3ü geçmesin demişti ama ben yorumları okuyunca sadece unutabilmek için gece yatmadan önce sıktım), bide gargara verdi bunlarla bile 4.-5. Günün sonunda biraz olsun rahatlatabildim yoksa hamilelikte en ufak bi hastalığı bile zor atlatıyormuşuz benim herhalde 1 ay sürerdi kullanmasaydım
(İlaçtan hele antibiyotik ağrı kesiciden nefret eden bi insanımdır)