CaglaArtul DuriyeSerap bu arada renkli ultrason da var kızımız yüzünü gösterir pozisyondaydı verdi bize 🧚🏻♀️
DuriyeSerap Oznur28 ya bende devlete gidiyorum ama 30 haftalığım bebişimin renkli ultrasonda yüzünün fotoğrafını görmek istiyorum sırf o yüzden gidicem ama öyle fotoğraf verıyolar mı bilginiz varmı ,devlette hangi doktora gidiyorsunuz🌸
Oznur28 DuriyeSerap ben de 27 haftaligim , devlet de Sadettin Oğuzhan Tutara gidiyorum. Özel de Hüseyin mihci ilgili guleryuzlu Bi doktor ama renkli var mi haberim yok büyük ihtimal vardır ama
_mom3434 DuriyeSerap Çok iyi anlayışlı bir doktor hüseyin bey. Ben kente değil adaya gidiyorum orada varmı blmiyorum ama 10 haftalık oldugum için daha o aşamalara gelemedik :)
CaglaArtul DuriyeSerap detaylı için Hüseyin Mıhcıya gitmiştim o kadar Güler yüzlü sempatik bir doktor ki 🤩 gerçekten çok ilgiliydi eşimde yanımdaydı bize herseyi gösterdi anlattı yeri geldi güldürdü bile zaten hakkında iyi bir doktor olduğunu duymuştum hakikatende öyleymiş hiç tereddüt etmeden gidin ona 🧡
DuriyeSerap _mom3434 aldım randevu pozisyonu uygunsa tabi veriyoruz dedi görebiliriz yüzünü dedi inşallah görürüz yarın😍 suan ada da muayeneye ücreti ne kadar?
CaglaArtul _mom3434 siz hep özel takiplimisiniz? Çünkü ada dan Detaylı için randevu alacağım zaman Burdan takipli gebeyseniz 500₺ değilseniz 1000₺ ücreti var demişlerdi
DuriyeSerap _mom3434 devlet takıpliyim ben başta bi doktor dış gebelik olabilir demişti bende hemen özele gitmiştim keseyi görmüştüm onun dışında hiç özele gitmedim ama şimdi bebişimin yüzünü merak ettıgım icin gidicem insallah💕
_mom3434 CaglaArtul Evet takipliyim ama ben muayene ücretine 400 dedim detaylı ne kadar bilmiyorum benim 10 haftalık daha o aşamaya gelemedim :))