Merhaba kızlar, 4 haftalık hamile olduğumu henüz bu salı günü öğrendim. Ama doktorum hç ultrasondan muayene etmedi herhangi bir şey söylemedi sadece folik asit içeren bir takviye verip bu ayın 22sinde tekrar gel keseye bakalım dedi. Cinsel ilişkiye girebilir miyim onu bile bilmiyorum biraz kasık ağrım var çekilir gibi ona bile yorum yapmadı.Normal mi bu sizce ve dış gebelik olduğu şimdiden anlaşılır mı çok endişe ediyorum veya ben abartıyorum🫣