1Yeniiannee Merhaba anneler ve anne adayları pazartesi 39+1 ile zorunlu sezaryen olucam ama tecrübem çok eksik olduğu için hastaneye neler koymalıyım nasıl hareket etmeliyim bilemiyorum tecrübesi veya bilgisi olan anneler yardımcı olabilir mi 🤗