mihribanuzun 31+5 haftamdayım. İdrar ve kanda lökosit aşırı yüksek çıktı. Bilgi verebilir misiniz? Napmam lazım? (Hafif grip başlangıcındayım.)
adn111 mihribanuzun idrar yolu enfeksiyonu demek canım doktorum banada bol su iç dedi ve tek kullanımlık suyla karıştırılan bir toz verdi sonra geçti
Mikoosu mihribanuzun idrar yolu bar demektir antibiyotik başlamalı son aylarda bebek mesaneye daha fazla baskı yapıyor idrar torbası tam boşaltmasını için enfeksiyon oluyor
mihribanuzun Esrafatih01 nette antibiyotik tedavisi falan yaziyor. Ben gunde 2.5 lt ve uzeri iciyrm zaten.
Azeriqizi mihribanuzun basda ilac kullandim ama faydasi olmadi canim doktor hrrsefer kasintin yanman varmi diyr soruyor tahlillerden sonra yok diyorum bol su ic diyor ilac yazmiyor
Deletedmom_116 Kaç çıktı değerin 3 çıktı benim Bayadir var hiç düşmedi bu sefer antibiyotikle düştü tekrar baslamazsa
Ceyda76 mihribanuzun antibiyotik kullanın bıde bı bardak suya bı kaşık elma sırkesı günde ıcın o şekilde de düşer .Nıolı yağını duydum ıstersenız araştırın denemedım ama etkısını gören çok
karperisi Kuru dut suyu tavsiye ederim idrar yolundaki iltihaba çok iyi geliyor benımde olmuştu onunla geçti