Jelibon16 ilk gebeliğimde 63 ile hamile kalıp 86 ile doğuma girmiştim kızım 17 aylık olduğunda 49 kiloya kadar düştüm ikinci bebeğime 49 ile hamile kalıp 72 ile doğuma girdim şuan kızım 13 aylık 51 kiloyum 😂😂😂 ilk kızım kısa süre anne sütü aldı emzirmedigim için aralıklı oruç diyeti ve Leslie spor yaparak verdim ikinci bebeğim anne sütü alıyor sütüm etkilenmesin diye diyet yapmıyorum ama yediklerime dikkat ediyorum hamur isi ekmek makarna pirinç pilavı tatlı abur cubur işlenmiş et yemiyorum fırsat buldukça Spor yapıyorum ☺️