Ozge111 kayınpederiniz neden karışır anlamıyorum çok sinir oluyorum aile büyüklerinin kendilerini söz sahibi sanmasına. Bebek sizin eşinle sen karar vermelisin tabiki . Dilara da guzel isim kötü değil sadece kayınpederin istemesine uyuz oldum 🙄Asya Dilara, Mira Dilara.
Dilara tek başına bir isim gibi geliyor bana önüne bir isim olarak benim aklıma bunlar geldi . Sağlıkla kucağınıza alın insallah 🙏🏻😇