Helin09 Kızlar 30+4 oldum ve 1 haftadır tam göğsümün altında o kadar cok ağrı yanma kaşınma hissediyorum anlatamam sanki kemiklerimi kırıyolar. Bebek üste çıktığı için öyle olur diyolar ama bilemedim aynı durumu yaşayan var mı
themom_ geçen hafta aynı durumdaydım 30. haftada tam 1 hafta sürdü, göğüsle mide arasında acıma öZellikle dokununca sağ sola dönüşlerde hep acıdı dediklerinizi yaşadım, doktorum bu haftalarda bebek büyüdüğü için normal olduğunu söyledi bana ☺️