Zayıfmısınız acaba? Ben 16+4 de hissettim çocuğu ilk ve kesinlikle öyle gaz ile karıştıralacak gibi değildi evhamımdan sürekli elim karnımda geziyordum anlamıştım yani eğer zayıfsanız hissetmek biraz daha kolay oluyormuş doktorumuz da daha erken ama zayıf olduğun için mümkün demişti o günden sonra da asla durmadı zaten :)