newbabyno2 Kızlar 12.haftadayım vajınamın ordakı kemık cok ağrıyor batıyor sankı kemıgıme bıseyler neden oluyor bu normal midir?
deletedmom947 newbabyno2 bu haftalarda böyle ağrılar çok normal şiddetli olmadığı sürece sorun olacağını sanmıyorum
ikizlerimveannesi newbabyno2 kanama olmadığı sürece Ağrıdan korkma çünkü zamanla ağrımayan yerin kalmayacak 🙄
Krasivyy newbabyno2 bende 13 teyim geçen hafta başladı ağrılarım ara ara vuruyor yine kasıklarıma ve belime