GozdeKB benim aynı haftada doktorum kız gibi demişti ama bacak arasını görmemişt. 14+1 haftada da gittiğimizde bizde ekranda gördük pipisini ben doktora söyledim erkekmi hocam diye evet dedi burda pipimiz bak dedi bende gördüm dedim 😊daha önce tahminde bulunmuşmuydum deyince bende kız gibi diye söylemiştiniz dedim o zaman yanlış tahmin etmişim dedi. Yani değişebiliyor canım rabbim gönlünüzdekini sağlıkla nasip etsin inşallah 🤲😇🙋🏻♀️