antk_05 Nsrn_arl benimde son 12 tabi daha erken ya da geç gelmezse ☺️ sizde mi normal doğum bekliyorsunuz
Daisy0000 Miran41 Ben hareketleri hep göbeğimin yan kısımlarında ve göbek deliğimin olduğu kısımda hissediyorum canım
Nsrn_arl Snnaadayi Snnaadayi Allah yardımcın olsun inşallah vaktinde gelir benimde uygulamaya göre 22 gün var sezeryan olacağı için 12 gün sonra alacaklar
1anne2bebek__ Nsrn_arl Haziran normalde. Ama doktorum bu ayı çıkarmaz bu bebek dedi. Bebeğim bu ayı çıkaramayacak ben onu çıkaracağım inşallah 🤣