Az önce kontrolden çıktım bebeğimin boynuna hem birkaç tur kordon dolanmış hem suyu sınırın altına düşmüş cumartesi suyu biraz daha azalırsa doğumu başlatmamız gerektiğini söyledi doktorumuz çok korkuyorum birşey olacak diye. İlk gebeliğim kayıpla sonuçlanmıştı bu bebeğimi hayırlısıyla sağlıkla kucağıma almam için dualarınızda banada yer verir misiniz? Ve öneriniz var mı? Şunu yap iyi gelir dediğiniz ?