Zehra_25x mariapuder simdiden basla canim ama kremler bi ise yaramiyir yine catliyo en iyisi zeytin yagi ve sadece gobegine degil beline kalcana ust bacaginada surmelisin oralarda cok catliyor.
adatuna Ben 16.haftada başladım. Hem gündüz hem gece kullanıyorum. Akşamları lierac gündüzleri biooil. Ayrıca günde en az 2 litre su içiyorum.
hkozduran Ben her gün bebek yağı kullanıyorum çok da güzel nemlendiriyor 😊 çatlak kremlerini gereksiz pahalı buluyorum