Ayy kızlar 2 gündür ne çekiyorum😣 Karnım belim sırtım yanlarım çok ağrıyodu normal değil geçmedi diye dün acile gittim idrar enfeksiyonu çıktı 2 ay önce de olmuştu toz kullanmıştım geçmişti şimdi yine tekrarlamış😔Süekli tuvalet hissi şişkinlik hiç geçmiyo doktor bu sefer antibiyotik cafeks 500 mg ve toz verdi bakalım inşallah faydası olur 18+5 haftadayım Rabbim herkese şifa versin inşallah🤲