Ed11 nedir bu tepkili cevap 😅 ben yaptığım tespiti söylüyorum evet şeker yüklemesinde glikoz içiyorsunuz onu biliyoruz evde yediğim sebzeden çorbadan bahsetmiyorum makarnadan, tatlıdan, kekten vs bahsediyorum keke koyduğum vanilyada kabartma tozunda kakaoda neler var biliyormuyum sizde bilmiyorsunuz mesela onlar şekerimi hızla yükseltiyor
şeker yüklemesinde 180 çıkan değerimin evde yaptığım herhangi bir şerbetli tatlıda kremalı tatlıda 200 ü buldu onu söylemek istedim o yüzden ciddi diyet uyguluyorum hergün tablo atıyorum doktoruma Allah aşkınaaa diye başlamanıza gerek yok yani 😅