Ed11 daha sonradan onunla ilgili şikayetler oldu yanlış yönlendirme falan yaptığı için. Doktorun gerek görüyorsa yaptırman gerek. Şekerin varsa ve farkında olmazsan Allah korusun bebek ölümleri, erken doğum vs bir sürü sıkıntılar yaşanıyor burada bir sürü post var şeker yüklemesi ile ilgili. Doktorlar kalkıp bize ve bebeğe zararlı olan birşeyi yaptırmayı istemez zaten.