Benim de yaklaşık 5 aydan beri geliyor bazen oluyor bi sorun yok bazen oluyor çok ağrı yapıyor bi bakıyorum tişörtü falan ıslatmış normal dedi doktor uyarma ama çatlamış hep üç kısımları badem yağı falan sürüyorum iyileşsin diye ama pek etki etmiyor önerisi olan olursa çok mutlu oluru.