Iremaydmrr Merhaba annişler. Ben 5 haftalık hamileyim 40.günüm bugün ön kasıklarımda çok ağrılar oluyor adet sancısı gibi bebek büyüdüğü için mi acaba bilgisi olan varmı
elifayvaz1_ Iremaydmrr kesin bir şey diyemem ama benim de o haftalarda kasık ağrılarım oluyordu ama en iyisi doktorunuza da sormanız
Elcoo123- Iremaydmrr Ben 10 haftalığım ilk haftalar da oluyordu hala ara ara oluyor tabi ki içiniz rahat etmesi için doktorunuza danışın :)
xbebegimx Iremaydmrr hamileligin ilk haftalari cok cok normal hem bebek yerlesiyor hem rahim buyuyor☺️
Iremaydmrr Elcoo123- teşekkür ererim öncelik ile ama çalışıyorum bunu da belirteyim ayaktayım devamlı sürekli eğilip kalkıyorum
Elcoo123- Iremaydmrr doktorunuz çalışmanız da veya yaptığınız işte bir sıkıntı görmediyse sorun olmaz ama iş yerinizin ve çalışma arkadaşlarınızın bunu bilip sizi biraz sakınması gerekir diye düşünüyorum en azından daha hafif işleri siz yapın durumunuzu belirtin 🥰
Iremaydmrr Elcoo123- evet canım biliyorlar ama burası kurumsal olduğu için devamlı ayakta durmak zorundasın sanırım böyle giderse işi bırakmak zorunda kalacağım
Elcoo123- Iremaydmrr anlıyorum bende öyle bir yer de çalışıyordum maalesef molalar dışında oturmak pek mümkün olmuyordu gidişatınıza göre bakarsın insallah zorlayacak bir durumla karşılaşmazsınız 😇